Livrare
Societatea comericala SC SONYA -OZAL SRL expediază bunurile către cumpărător prin intermediul serviciilor de curierat. Din momentul predării bunurilor către curier SC SONYA -OZAL SRL se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate cu ele. SC SONYA -OZAL SRL asigură ambalarea corespunzatoare a Bunurilor și transmiterea documentelor însoțitoare.
Livrările se realizează doar pe teritoriul Romaniei.
Livrarea produselor aflate pe stoc se efectuează în maximum 48 h de la comanda.
Livrarea produselor la comanda (ex. verighete) poate dura pana la 2 săptămani. Cumpărătorul va fi înștiințat înainte de a-i fi trimis coletul cu privire la modificarea sumei.
Costul transportului este informativ și suportă modificari în funcție de greutatea coletelor. Cumpărătorul va fi înștiințat înainte de a-i fi trimis coletul cu privire la modificarea sumei.
În preajma sărbătorilor livrarea poate întîrzia datorită aglomerării serviciilor de curierat.
Retur
În cazul în care cumpărătorul observă că bunurile livrate nu corespund descrierii din magazinul online al SC SONYA -OZAL SRL, atunci SC SONYA -OZAL SRL se va asigura de aducerea lor în conformitate cu descrierea.
Cumparatorul beneficiază de returnarea bunurilor în interiorul unui termen de 30 zile.
SC SONYA -OZAL SRL acceptă returnarea bunurilor livrate, cu conditia ca bunurile returnate să nu fie deteriorate, să nu conțina urme de utilizare și să fie returnate în ambalajul lor original, de asemenea, nedeteriorat, cu toate documentele incluse. În cazul în care produsul are ambalajul deteriorat sau nu mai are ambalaj, atunci produsul nu mai poate fi returnat. Returnarea produselor trebuie anunțată prin intermediul unui email.
Cheltuielile de returnare sunt suportate integral de catre cumpărător, iar rambursarea contravalorii produsului se va face într-un termen de 30 de zile de la primirea bunurilor.
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnata pe același card utilizat la tranzactionare în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului. Pentru comenzile plătite ramburs la firma de curierat, cumpărătorul ca fi contactat telefonic sau prin email pentru a i se cere un cont bancar pentru depunerea sumei aferente comenzii returnate.