Politica de rezolvare amiabila a reclamatiilor
Pentru diverse sesizări sau reclamaţii, clientul ne poate contacta prin telefon, email sau prin serviciu poştal, informaţii ce se găsesc şi la secţiunea Contact.
Modalitătile în care utilizatorul final poate înainta o reclamaţie:
- Număr de telefon: +40 755 257 339
- E-mail: info@goldengold.ro
- Adresă serviciu poştal: Str. Ep. Roman Ciorogariu Nr. 4, Oradea
Date obligatorii conţinute de reclamaţie:
- Nume şi prenume
- Număr de telefon
- Adresă de e-mail
- Număr comandă
Termenul maxim pentru depunerea reclamaţiei este de 48 ore de la sesizarea defectului.
Termenul maxim de soluţionare a reclamaţiilor este de 30 de zile calendaristice
Răspunsul la reclamaţie va fi transmis prin e-mail şi/sau serviciu poştal.
Divergențele privind soluționarea reclamațiilor pot fi rezolvate pe cale amiabilă prin acordul dintre client și SC SONYA – OZAL SRL.
Clientul/utilizatorul are următoarele drepturi:
- De a apela la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor
- De a se adresa instanței judecătorești competente.